Modul: APV

Send online APV til alle medarbejdere med få klik og få et kontinuerligt visuelt overblik over svar, som du kan handle på

Alle virksomheder med ansatte skal udarbejde en skriftlig arbejdspladsvurdering (APV). For mange virksomheder i autobranchen er dette et trættende og frustrerende element, som kræver mange ressourcer. Det har vi lavet om på. Med E-Miljøs APV-modul bliver APV en nem og overskuelig proces for både medarbejderne, lederen og andre, der skal analysere og arbejde med resultaterne.

Modulet gør det nemt for virksomheden at oprette, udsende og analysere spørgeskemaerne til den obligatoriske APV, samt at udarbejde efterfølgende handlingsplaner med vurdering og prioritering af de punkter, som APV'en belyser. Derudover, muliggør systemet også, at hver enkelt virksomhed kan få et overblik over historikken via tidligere og afsluttende APV'er og handlingsplaner, som kan placeres i et APV og handlingsplan arkiv.

APV Gennemførelse

Her kan du nemt oprette en APV for specifikke afdelinger, områder eller medarbejdere. Vi har foruddefineret nogle branchespecifikke skabeloner i systemet i forhold til typiske arbejdsområder i autobranchen. Hurtigt kan disse tilpasses jeres virksomhed, og udsendes til de respektive modtagere. Derefter, kan du få et ubesværet overblik over svar, samt specifikke kommentarer og en visuel visning som diagram. Derudover, kan du også sende rykkere til specifikke medarbejdere i tilfælde af, at nogle ikke har svaret på den udsendte APV. Det er nemt og bekvemt. Alle medarbejdere får tilsendt en mail med et link til APV-spørgeskemaet, som de tilmed kan besvare på alle enheder - mobil, tablet lige så vel som på computer. Svarerne kan derefter bruges og håndteres i handlingsplanen.

APV Handlingsplaner

Med base i de svar og kommentarer som er kommet ud af APV-spørgeskemaet kan du i dette modul håndtere svarerne via konstruktionen af en (eller flere) handlingsplaner for at løse eventuelle problemstillinger. Disse kan deles op i handlinger, som du vil udføre og finder vigtige at prioritere, samt handlinger, som ikke skal i handlingsplanen, da de ikke vægtes vigtige i forhold til det daglige arbejde i virksomheden, hvilket derefter skal begrundes. Hver problemstilling skal vurderes i forhold til prioritering og gives en ansvarlig, som skal løse problemet via en eller flere handlinger.